Vi två 17 år

Känner för att tillägna ett inlägg till min närmaste bästa vän Cecilia. Jag tror ingen har stått ut med mig på samma sätt som hon hahah. Vi har ju fan varit med om typ allt! Vi har delat glädje skratt vin fina upplevelser och ögonblick men vi har även delat de stunder då det inte alltid varit så lätt, djupa samtal och tårar och konflikter. Och allt detta på minder än ett år.  Hon är den jag har lärt känna bäst på kortast tid och den personen som vet mest om mig eller iaf väldigt mkt!!Jag tror vi har både hatat och älskat varandra lite smått. Cecilia är en bra människa som lyssnar och förstår och som kan förlåta och ta livet med en klackspark! Om du cicci läser detta så ska du veta att jag alltid kommer finnas vid din sida vad vi än går igenom, vi har ju klarat allt hittills liksom!! och du är värd det du kanske får om du fattar vad jag menar- du om någon är verkligen värd det!!!<3

och tiden har gjort en hållplats för oss och allt som hänt, dit kan jag gå och sakna dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0