Världen är vackrare genom gultonade solglasögon

Idag känns som om det kommer bli en stressig dag. Jag ska till gymet snart. Och det är andra ggn denna vecka och jag känner mig jättehurtig och sportig helt plötsligt, var kom det ifrån?? ska försöka träna på söndag ochså och sedan träna tre ggr i veckan alla veckor på lovet eller iaf de jag hinner. sen ska jag möta upp malin och linnea vid två och vi ska gå en vända på stan och jag behöver köpa ett par jeansshorts till om vädret ska fortsätta vara så bra som det är nu. sen ska vi nog sola lite hoppas jag:) sen vid fem måste jag vara hemma för då ska vi åka till pappa. det känns som att han bor på landet nu när mamma bor så centralt och det kommer bli jobbigt att cykla till jobbet på måndag ifrån "landet" känner jag.

är lite fundersam på hur saker och ting är, det kanske inte rör mig egentligen men på ngt sätt känns det ändå som att det gör det. Är det något eller är det inte det? Är det slut fast det aldrig började eller hur ligger det till egentligen?hm....jag är för nyfiken för mitt bästa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0