vädret, något jag inte fattar

Jag vaknade nyss av att det spöregnade ute. somnade någon gång vid tre kanske till fågelkvittret utanför och vaknar till spöregn. Nu skiner solen ute himlen är blå, dock lite moln men det ser ändå ut att kunna bli en fin dag. Eller eftermiddag kanske jag ska säga klockan är redan tolv ju! Ska till scandic och grilla med lite folk idag ska bli trevligt:D Har dock inte bestämmt mig för om jag ska ta bussen eller cykla in till stan. Vore ju inte jättekul om himmlen öppnade sig och regnet vräker ner och man ska cykla 6 km hem. Men bussen känns inte riktigt okej på sommaren. Såg förresten att vi också fått nattbussar ut hit till ullstämma. Det var mer än vad jag väntade mig, men jag tackar och tar emot!!!  Kom på att min cykel är på verkstan så det blir nog bus iaf. Och jag borde nog gå och äta frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0