To be myself completely

Ska släpa mig in i duschen nu. Har varit och sprungit 5 km och är lite som spagetti i hela kroppen och vill helst bara gå och lägga mig, men jag måste duscha och fixa iordning mig först. Imorrn är det min sista jobbdag innan jag ska ha tre veckor semester. Känns bra för idag var jag så less på hela "stå i kiosken och sälja glass" grejen och de fyra timmarna jag jobbade släpade sig verkligen fram(kan tid släpa sig fram?) Christina min svenskalärare kom förbi och köpte glass. Annars hände inget speciellt. Glad över att det inte var så varmt som igår.

Har läst bästa boken på länge! "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg. Det är den mest oförutsägbara boken jag har läst på länge. Det är en deckare och handlar om ett brott som sedan leder till flera brott, olika personer vävs ihop med andra och allt är lite rörigt och inte alls så uppenbart som man tror. Den var dock lite seg i början men läser man på så blev den riktigt bra tillslut. Jag kan säga att jag blev överraskad av slutet då jag efter halva boken trodde att jag visste vem den skyldiga var och sen fick en aha upplevelse i slutet. Klart läsvärd!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0