This thing about fashion, I don't like it

åh jag har ingen jäkla aning om vad jag ska ha på mig. Imorrn är det skolavslutning och det är något stort eller hur? jag vet att vi bara går ut ettan och det är inte så märkvärdigt men ändå. Man vill ju inte börja sitt sommarlov med att se dålig ut. Jag vet vad jag ska ha på mig på dan i alla fall. Och jag har målat mina naglar i blått så matchar klänningen. Kom just på att jag måste måla om dem till kvällen om jag ska ha min ljusrosa klänning- blått och rosa är bara too much tillsammans. Hm vad ska jag göra med mitt hår? Orkar jag gå upp en halvtimme tidigare imorrn och locka det? Tar det en halvtimme att locka det? Är det för mkt om jag lockar det? Ska det regna imorrn? åh!!!! På kvällen då vad ska jag ha då??? När ska jag äta imorrn? Varför är alla mina klänningar hos pappa och jag själv hos mamma? jag har tre alternativ till kvällen

alt 1 en rosa klänning med svart band i midjan problem jag har inga svarta skor att ha till och den kanske är lite väl fin

alt 2 en svart klänning men det har jag inte heller några skor till

alt 3 en vit klänning och min kavaj till det men då har jag inga strumpbyxor och det kan blir kallt att gå barbent genom natten imorrn och kanske riskabelt också vem vet kan man ha ett par svarta strumpbyxor till en vit klänning??


VARFÖR SÅ VI ATT VI SKULLE KOMMA UPPKLÄDDA OCH VARFÖR I HELVETE SKA JAG HA PÅ MIG EN KLÄNNING NÄR JAG I MITT FÖRRA INLÄGG SKREV ATT DET VAR MITT SÄMSTA PLAGG!!!!!

och varför går jag inte bara och sover och kommer i ett lakan imorrn.... eller inte






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0