sushi for beginners

tiden går fort overkliget fort. det är sveriges nationaldag idag och min farmors födelsedag. om mindre än en vecka, mer exakt fem dagar så är det sommarlov!!! shit alltså, hela första året på folkunga har redan gått. jag kommer ihåg i vintras när vi fick gå hem för att elementen var trasiga och det var så kallt inomhus. då klagade man på det kalla vintervädret och undrade om sommaren någonsin skulle komma till vårt land. och nu sittar man här och solen skiner jämt och det är varmt och underbart och man borde snart ta sitt första dopp!!! jag har till och med bestämmt mig för vad jag ska ha på mig på skolavslutningen nästa vecka. och ikväll blir det hemmagjord sushi med fint folk. hoppas vi lyckas annars tänker iaf jag gå och köpa pizza(läs äta mig mätt på jordgubbar och glass)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0