Styr stegen mot stan

Ska bege mig mot Linköping strax. En helg med sol på landet är över och det är dags att komma tillbaka till vanliga rutiner i stan. Jag är inte ledsen för det jg gillar stan, jag är en stadsmänniska så jag är nog snarare glad än ledsen. Jobb mån-tors i kiosken och imorrn ska jag även ha körlektion innan jaobbet och sedan gymet efter jobbet så imorrn är det full rulle. Får se vad jag gör resten av veckan Sandra ska ju komma föbi ngt till jobbet:) och på lördag är det fest!!!:) ser så fram emot det träffa folk och ha sköj:) Kanske att jag måste bada lite till i veckan också har gjort det varje dag här på landet och det har varit rikigt skönt i vattnet ....... jag tror denna vecka blir lite leva på impuls som förra veckan , och sånt gott folk sånt gillar jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0