Stars shining right above us

Har klarat av min första dag på jobbet. De tre första timmarna kändes väldigt onödiga eftersom att jag det första timmen satt och sov på en stol den andra timman pratade med några som inte ville köpa något utan bara skulle fråga om en vägbeskrivning som jag ändå inte kunde ge. Så man kan säga att jag jobbade klockan två till fyra. Då kom det massa folk och en skolklass från Ängårdsskolan i lambohov. Ida kom på besök och hjälpte mig lite. Det var det roligaste på hela dagen. efter att jag slutade jobba åkte jag och  tränade. Sen hem och äta och nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken. Kanske att jag slutar att försöka och går och lägger mig istället, det är ju en arbetsdag imorrn också.

Pappa frågade förut hur det hade varit igårkväll jag skrattade och sa att det blev inte som jag trott men att det var trevligt. Det var det verkligen, det var en fin kväll och jag log på vägen hem på bussen och kände att nu är det som det ska vara. Over and out på vissa plan och mkt bättre på andra. Det tog 3 månader men det var det fan värt. Hade The Mamas & The Papas – Dream A Little Dream Of Me på hjärnan påväg hem igår. Den är fin precis som kvällen i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0