Smäller man får ta

jag sitter och gråter och för en gångs skull så är jag glad över det!!! Ingen har någonsin skrivit något så fint och sant om mig förut. shit jag är så känslosam. Detta gjorde verkligen min dag!!!
planer för idag
  • ta mig samman lite kanske
  • körlektion vid 14 15
  • montera ihop min garderob
  • äta godis och Ben & Jerry
  • fundera på vad jag ska göra resten av veckan
  • kolla vad som går på bio just nu
  • kolla när jag ska träffa linnea
  • fundera på om jag ska slinga håret blont nu till sommaren
  • hoppas på bättre väder!!!
  • fundera på om jag ska göra ett evenemang på facebook så jag har ngn att följa kungabrölloppet med på lördag( om jag själv är hemma då)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fint med slingat hår till sommaren! Det skulle du verkligen passa i!

2010-06-20 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0