sleeping on the couch

blev inte att träna idag. gick till gymet och när vi kom fram så var det stängt. vi gick hem igen. fick iaf en 30 minuters promenad. sen har jag övningskört och jag känner att jag börjar få kläm på det här med start i backe. jag känner även att jag håller på att ta tag lite i mitt liv. jag ångrar inget från igår tex! jag ska visa alla att jag kan bli något riktigt bra!!








 

-          Visst är han snygg!

( titta inte på honom)

Känner du inget?

( vänner bara det räcker så)

Är du inte lite intresserad?

( tänk inte tanken)

Ni är fina tillsammans

( du krossar mitt hjärta - igen)

Han tyckte ju att du var bra på att pussas

( till min stora förtvivlan)

Ni skulle passa bra ihop!

( jag klarar inte det här!)

Kom igen nu!

( tänk om ni var gjorda för varandra och ingen av er för mig!)

Jag skulle bli så glad för er skull!

( du får välja på honom och mig)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0