On a lovely day like this

Jag sitter och lyssnar på Death cab for cute och väntar på att jag ska åka till jobbet. Pappa är gullig och skjutsar mig idag!!!:) Livet leker just nu jag är hur glad som helst och solen skiner:) ÅH allt är som det ska vara och det var ett bra tag sen som jag kunde säga att jag mår toppen och jag har inga problem att reda ut eller funder över! Förstör inte detta nu!!!( sa jag nog mest till mig själv)

Ormen ömsar skin
Hunden fäller vinterpälsen
och jag, jag har klivit ur min gammla rock
mitt gamla jag är borta
Jag tittar på mig själv från en bit bort
och ser hur patetiskt och löjligt allt var.
För jag har bestämt mig nu
jag ska inte ramla dit igen
nu sicktar jag på framtiden
och allt vad den kan bjuda på!
(och du har en mindre del i mitt liv nu)
och jag lever sundare nu och jag ska
bli mer ordentlig och jag ska visa mig själv att jag kan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0