När förrviringen tar vid

vaknade vid elva idag ngt förvirrad. jag somnade halv nio igår efter att ha ätit lite FÖR mkt sushi!!! Då somande jag framför tv:n till fotbollsmatchen mellan Nordkorea och Brasilien.  Vaknade något senare av att det var otroligt varmt, (hade ju shorts linne och tjocktröja på mig + täcke!!) och då var klockan kvart i tio. Jag gick då och la mig i brorsans säng han var inte hemma. och det var där jag vaknade eller snarare blev väckt vid elva. har tagit en dusch och tagit på mig kläder man kan sola i för det är det som står på schemat idag!!! kanske att jag går ner till domkyrkoparken med ngn får se. nu är bara frågan ska man äta frukost eller inte???hm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0