music is not only music is a lifestyle

åh de har släppt fyra nya band till popaganda, känner inte igen ett enda men jag är glad ändå!!!! längtar sjukt mkt nu!!!!ska lägga till lite låtar till popagandalistan på spotify alltså;)

blev ingen picknick så jag har pluggat naturkunskap nu i ca 2 timmar. läst alla sidor och förstått hälften kanske. ska bara ta det lugnt nu tills jag går och lägger mig vilket lär bli ganska snart med tanke på hur trött jag är. jag var ju på gymmet idag och efter det skulle jag och brorsan få nya pass. våra gick nämligen ut idag. vi fick vänta i 40 minter på att fixa ett pass som kanske tog 5 min att fixa!!!! medans vi satt och väntade somnade jag. usch har varit slö idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0