Man kan inte sätta en heder som inte finns på spel

Nu har kents nya album släppts på spotify! Riktigt bra! Det är stekhett ute, jag bestämde mig för att äta frukost på balkongen idag. Äta samtidigt som man blir brun, slå två flugor i en smäll liksom. Sen läste jag också lite men sen var jag tvungen att gå in och tvätta av mig med kallvatten för så varmt är det! Men vi klagar inte på värmen den är härlig och jag är ovanligt brun faktiskt. Ska jobba 12-16 idag och resten av veckan. Vet inte om jag är glad över det eller om jag tyckte bättre om mina gamla tider 11-15 visst det hände inget mellan elva och tolv så det är skönt att börja tolv men det är synd att inte få sluta tre. Aja ska ju bara jobba tre dagar till och sen tre veckor ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0