Jag vill bara sitta här med benen i kors

Jag åkte ner till stan vid tjugo i två eller så var det tänkt men jag missade bussen så jag tog nästa som nog gick vid två och mötte cicci vid hemköp som planerat. vi skulle ju grilla men det slutade med en loka och ett paket kex. sen mötte vi Lilly och vi gick alla ner till scandicstranden. Vi satte oss på min filt som jag varit duktig att ta med och vi satt där i ca två timmar och myste och pratade, fint! De andra dök aldrig upp. efter ca två timmar på bryggan så var vi både kalla och otåliga(mest jag) så vi gick inåt mot stan. Såg att de fortfarande spelade volleyboll på trädgårdstorget så vi kollade på ca två matcher. Fy satan vad det var kallt då!!! Sen tog jag bussen hem vid halv åtta. Åt tacos när jag kom hem och nu sitter jag här. Blir en slapp kväll och kanske planerande inför vad familjen ska göra imorrn. Kanske blir det Söderköping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0