Jag ska aldrig mer springa runt i cirklar och känna att jag inte fyller nån funktion

jag sitter och tittar ut genom fönstret och ser den klarblå himmlen och solen. nu är det verkligen sommar och imorrn är det exakt en vecka kvar tills avslutningen!!!! hade min sista gympalektion ever idag!!! gud jag var så jävla glad och det är jag fortfarande. hade även litebetygsnack idag också och fick gå hem vid ett så nu har jag pluggat till naturkunskapsprovet imorrn. senare ska jag ha konsert och sen sista pluggandet för detta år eller denna termin.

familjen ska komma till popaganda. trevligt de är ganska bra. men bäst är ju belle and sebastian och hästpojken( som jag förövrigt lyssnar på nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0