It takes time, it takes two

idag funderar jag på detta

  • varför vaknar man tidigt "dagen efter" som nu när jag sitter vid datorn vid 09 20 och redan ätit frukost fixat mig och ska dra till gymmet sen
  • varför man alltid träffar massa folk som man inte träffat på evigheter när man är full



 

  • om man ska tänka på det bästa för en själv eller vara glad för andras skull ska någon annan få bli lycklig om man själv inte kan bli det?

 

  • om jag ska prata med sandra eller inte om det som hände på burgerking?hm

 

  • varför jag är så glad? känner att jag går runt och ler för mig själv men jag vet inte riktigt varför kanske för att kvällen slutade på ett BRA sätt igår!!!

 

  • varför det alltid är dåligt väder i början på sommarlovet så man knappt tänker på att det är sommarlov man har

 

  • om jag ska ta och ringa det lilla äcklet(läs min arbetsgivare) för SJÄTTE gången och fråga när jag ska jobba i sommar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0