Fråga stjärnorna om lov

Ska snart påbörja min 40 min långa cykeltur till jobbet. Har druckit kaffe och ätit mackor packat till landet och smörjt in mig med lite solkräm och funderat på om jag skulle ta mina hängslen idag men efter ett försök med dem till shortsen bestämmt mig för att skippa dem. men conversen i rött tar jag i alla fall.  Det är strålande sol ute och varmt och fint och nu är sommaren här och jag vill bada idag med och imorrn är det midsomar och jag funderar allvarligt på att plocka sju sorters blommor och lägga under kudden och se vem jag drömmer om. Apropå drömmar, jag hade en ganska rolig inatt. Jag dansade typ någon brittisk dans charlston om det finns ngn som heter så med cicci i lambohov och hon hade på sig värsta gamla klänningen och Sandra Isabell Frida och någon mer var också där. hahaha helt vrickat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0