En midsommarnattsdröm

Hej svejs alla mina kanske åtta läsare:) Jag sitter på landet nu. Det är småkyligt och molningt och jag har endast med mig shorts så hoppas att det inte blir regn! Det där med att packa är inte riktigt min grej, det är alltid någonting man glömmer och om man ska göra en packningslista och sedan packa så tar det dubbelt så lång tid och sen så känns det lite väl ambitiöst. Det är som sagt midsommar idag och vädret är inte det bästa men vi är inte ledsna för det(eller jo) man får göra det bästa av situationen. Vi har i alla fall en bucket med blommor på bordet och en liten midsommarstång. Ska ta ett dopp i sjön härborta vid tolv inatt, familjetradition, badade igår med och det var varmare hemma. Ska även plocka sju sorters blommor och ha under kudden och se vem jag drömmer om bara för att. Jag har tänkt på det varje år och sedan så har jag aldrig gjort det men iår då jävlar hahaha

lyssnade på radion påväg hit igår och då pratade de om vilken avoritafton man hade
vilken är er? Min är nog valborgsmässoafton eller nyårsafton

GLAD MIDSOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0