Det var inte meningen att göra det jag gjorde, och säga det jag sa

klockan är två det är måndag jag kan inte sova. sushin blev lyckad efter ett tag!!:) och god var den också:) borde göras om någon gång.  tog två timmar att göra allt till sushin sen när den var klar åt vi och man blev väldigt mätt väldigt fort kan jag lova. sen åt vi lite jordgubbar oxå. vis tio i tio drog vi till trädgården och åkte lite i linbanan sen åkte vi hem. blev lite deep talk och och annat som junde ha skippats om personer betet sig bättre!

körlektion imorrn då inte pepp alla funderar på att ringa och boka av den men jag tror det ät försent nu ska diska också jippi



"JAG ÄR SÅ GLAD ATT DET ÄT SOMMARLOV SNART SÅ JAG SLIPPER TRÄFFA DIG"

gråt inte då om du är så glad lilla vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0