Bind mig en krans och håll mig i handen

Detta har varit en fin dag! Jag vaknade vid elva åt en snabb frukost sen gick jag till gymet. Sen gick jag hem och fixade lite sen träffade jag Linnea och Malin på stan riktigt nice det var ett bra tag sen sist. Vi snackade en hel del åt glass från bosses solade i domkyrkoparken och Linnea ska köpa ett par låga svart converse till mig när hon åker till LA på onsdag!!!! om hon får plats med dem i resväskan stort tack på förhand!!!! sen åkte jag till pappa.
har spelat kubb ikväll och försökt göra en krans av tusenskönor som vi har fullt av på baksidan. imorrn blir det att hitta på ngt med lite folk. skulle gärna vilja veta vad och när!!!????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0