You had me at hello

sitter och lyssnr på lite popagandamusik bäst att börja peppa ordentligt snart!!! Ska bli så grymt kul och nu vet jag var min biljett är också så nu känns allt bara toppen inför det där!:D Ska snart bege mig till gymet och träna. Känns skönt. Annars bara slappa idag och kanske ta reda på lite mer inför imorrn. fixa lite och så. Tydligen ska vi visst åka till Båstad på onsdag, kul att man får reda på det nu och vet inga tider heller!? Hoppas på att det inte är tidigt på onsdagmorron hahah


Satt och kollade lite på tatueringar och piercengar igårkväll. Ska ju tatuera mig snart, inte en äkta direkt utan jag ska börja med en henna tatuering som håller 1-4 veckor så att jag vet om jag vill ha den där. Jag ska i alla fall tatuera in en g-klav. Känns som att det passar bra;) Ska ha den på höger överarm eller högeraxel vet inte än.därav att jag börjar med henna
Och piercingen får jag vänta med tills jag är 18-men då ska jag ha den i underläppen på vänseter sida det är jag helt säker på! piercing kostar mellan 300-500 och tatueringen kanske mellan ja 500- flera tusen beroende på storlek och färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0