You can cry when you get older

Gah vilken värmebölja vi har hämnat i!!!! Shit alltså man känner sig ju aldrig fräch inte ens när man komer direkt från duschen. Jag tränade idag och var säkert lika varm(om inte varmare) efter att jag hade duschat och kom ut i hettan. Kom hem och bytte om direkt till bikini och sprang genom vår vattenblomma(vattenspridare i form av en blomma) och tårkade till lite och sprang igenom den lite till. Nu har jag duschat igen och jag känner mig väl hyfast fräch och inte jättevarm men ändå. Får se om jag tar ännu en dusch innan jag går och lägger mig ikväll. Ska bli lik varmt imorrn också vad jag vet suck... jag kan knappt inte existera i denna värme förrens på kvällen. Ska vi verkligen grilla klockan TRE i denna värme??? Såklart finns det positiva saker också med värmen, jag blir brun och mitt hår bleks!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0