Vi kommer att dö samtidigt du och jag

Jag har överskottsenergi. Jag springer runt och är överallt och ingenstans i lägenheten. Det är lite smått rörigt för att de precis har tapetserat klart och möbler står i fel rum och allt är huller om buller och jag kan inte sova i mitt eget rum jag kan knappt inte ens gå in i mitt rum för att en massa bord ivägen- Vilket resulterar till att jag ska sova i mammas säng med henne i natt. Michael är inte hemma så det går ju bra. Ska till jobbet i morgon igen och jobba fyra dagar. Känns sådär men jag är nog mer pepp imorrn när jag väl är där, hoppas jag! Just nu så försöker jag planera lite inför imorrn eftermiddag vad jag ska ha på mig och vad vi ska äta och vara men allt löser sig. Melissa Horn gör mig sällskap tills jag somnar senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0