Never ending story

Klockan är kvart i ett och jag har fortfarande inte kommit iväg och tränat.Det hjälpte inte att jag satte klockan på nio imorse jag orkade helt enkelt inte gå upp förrens vid elva och kom då på att jag nästa vecka ska infinna mig på jobbet just den tiden.Kanske bäst att börja vänja kroppen vid att gå upp vid nio. Ska hur som helst åka och träna om en timme. Sen blir det att vara social och jag kommer hem igen ikväll vid kanske tolv. Ska väl försöka få i mig mat under dagen också men sånt löser sig! Kollade mitt horoskop i morse(som jag alltid gör på måndagar när jag gått upp) och där stod det att detta skulle bli en spännande dag, och mitt horoskop brukar ju ha rätt så jag ser fram emot den spännande dagen vad som nu ska hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0