Lite som jing och jang

Ska så småningom gå och lägga mig. Det har regnat idag och jag har varit på lager 157 och köpt två skjortor och underkläder.Jag åt lunch där också en väldigt god pastasallad med pesto och mozarella. Kom tillbaka till stugan och då var klockan redan 17 30 så då blev det att springa rundan på 5 km.Blev så himla glad åt en gubbe som jag sprang förbi som sa att han tyckte att jag var så duktig som var ute och sprang. Sånt gillas! Sen har jag inte gjort så mkt idag. Imorrn ska vi bada om vädret tillåter och på kvällen blir det musikal, "Little shop of horrors" känner mig lite kulturell. Ska fixa lite inför måndag och hoppas på att folk hör av sig och ditten och dattten, men det fixar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0