Jag vill inte få mitt liv serverat på silverfat jag ska fan kämpa för det!

Sitter på landet i regnet och missar festen hos Daniel, känns sådär.Kommer hem imorrn på eftermiddagen någon gång och då ska jag njuta av att vara ledig för på måndag är det jobb som gäller. Känns också sådär men jag får ju pengar för det och på ngt sätt är det roligare att kunna säga att man har jobbat och tjänat ihop dem själv istället för att man bara har fått dem insatta på kontot av ren snällhet från föräldrarna. Men pappa har lovat mig 500 kr för att jag valde just detta kioskjobb och det säger man ju inte nej till direkt.

 idag har jag

  • övningskört en mil, brorsan satt i baksätet och när jag kört klart så var han faktiskt imponerad över mig.Jag var smått stolt!
  • läst ut min sjätte bok detta lov "Halva liv" av Mats Strandberg bra och berörande i en del av boken
  • kollat lite på körtkortsteorin och kollat i under motorhuven och lärt mig var man byter olja mm
  • ätit
  • blivit blöt och kall av regnet och stormen som har varit idag
  • insett att jag börjar bli mer ansvarsfull
  • kommit på att det är töntigt när föräldrar betalar sina barn för att göra sysslor hemma
  • bestämt mig för att 2011 ska bli ett mindre komplicerat år
  • drömt om min gamla idrotts lärare och en massa annat konstigt
  • kommit på att jag snart ska börja jobba igen suck
  • bestämt mig för att springa 5 km imorrn när jag är hemma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0