Jag minns det jag minns och har glömt det jag glömt, det behöver inte ens ha hänt

Ska åka till Båstad om en timme.Känns sådär just nu om jag ska vara ärlig vilket man väl ska. Jag mår inte särkilt bra efter igår heller, lite smått illamående och det snurrar i huvudet.Kändes inte kul när väckarklockan ringde vid åtta i morse och man måste pallra sig iväg till badrummet.Dessutom har jag knappt sovit inatt. Gick och la mig vid kvart över tolv och kunde inte sova pga att jag låg och log åt hela kvällen och hela situationen. Vaknade vid tjugo i fem av att jag behövde gå och dricka vatten hela min mun var som en öken,typ. Sen låg jag vaken i tre timmar och lyssnade på fåglarna utanför och funderade på om det som väl har hänt verkligen hade hänt, för just då kändes det som någon dröm jag haft. Kom efter två timmar på att det hade hänt men att det var ingen big deal inget som betydde något inget speciellt för min del! Så då är vi väl på samma nivå nu.

nej packa och diska var det jag skulle göra. Kommer hem på Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0