Jag kom och tänka på det nu kanske för att det är så tyst

Åh Lars Winnerbäck har släppt två nya singlar "Från kylan in i värmen" och "En stannfågel ger sig av". Båda är jättebra och Lars w är överhuvudtaget en jättebra artist tycker jag. Han skriver texter som får en att tämka och han kan trösta iaf mig när jag är ledsen. Jag har sett honom uppträda tre gånger tror jag eller kanske fyra. Det är alltid lika bra och jag gråter alltid lite smått när han kommer ut på scenen- det är så stort på något sätt. Ska dock inte se honom på hans sommarturné nu nästa vecka vilket är lite synd.
Annars så har jag slipat lite på brännan idag i Berg. Det är jättevarmt och fint väder:D Ska nog ta en powernapp nu för att sedan grilla med Lilly och Matilda. Det var det som blev av Aurorakvällen haha. jaja mys iaf. Åker till landet och kommer hem på söndag eftermiddag/kväll vad jag vet. Man får höra av sig om man vill ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0