Det var en dålig dröm och den blev bara sämre av att veta att det hade hänt på riktigt

Sitter i Skåne just nu och det regnar. Usch jag har inte tagit med min regnjacka. och ingen varm tröja heller. Jaja det kunde ha varit värre. I alla fall på det planet.

Jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill. Jag ville nog inte det som redan har hänt heller och det ska inte hända igen!!!!Men gjort är gjort. Men det känns inte bra och jag önskar att jag hade drömt allt ihop. Vi måste prata om det här! Jag ska ta tag i det när jag kommer hem! Annars kan du ju höra av dig om du orkar bry dig alls .Men du har säkert redan glömt allt, det var ju en sån obetydlig lite sak. Inga dubbka budskap här inte nej nej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fredrika, vi borde ses! :D

2010-07-16 @ 01:14:39
Postat av: Fredrika

ja Sandra det borde vi:) jag kommer hem på söndag tror jag

2010-07-16 @ 22:30:31
Postat av: Sandra

Vi får höras, jag kan varje dag efter 3 iallafall (ska ju börja jobba på måndag :D)

2010-07-17 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0