Det har gått så lång tid att det kvittar

Sitter i mormors hus just nu. Ska väl snart äta middag och kanske kolla om det är något sevärt på tv senare ikväll. Annars läser jag lite till. Jag läser jättelite under året( om man inte räknar med skolböckerna) men så fort det blir sommar lov känns det som att jag tar igen läsningen. Är inne på min fjärde bok just nu "Den dubbla tystnaden" av Maria Jungstedt riktigt bra deckare! Annars så gör jag inte så mycket springer läser äter är ute ja inget sådär jätteviktigt. Är osocial, och jag gillar det. Att vara osocial har jag börjat uppsatta, att man är borta på sommaren och inte sitter vid datorn och man vet inte ett skit av vad folk håller på med och man bryr sig inte heller!!! Jag gillar det att man tar dagen som den kommer och är själv och känner sig självständig.Men man ska inte vara det en för lång period tror jag. Jag kommer till Linköping imorrnkväll eller jag vet inte riktigt när. Vet inte hur länge jag stannnar hemma eller vad jag ska göra.Öland eller Båstad blir det nog senare-Jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0