Älskade förbannade stad

Jag trodde inte att jag skulle säga detta men jag saknar Linköping. Jag gör faktiskt det. Förbannade jävla underbara hatade stad!! Jag vill hem och vara ifred. och vara social. Bra kompination haha. Nej men allvarligt talat. Jag har varit borta i fem dagar imorrn och jag känner det nu att det har varit trevligt i Skåne men nu räcker det.Jag saknar att jag inte har tränat på fem dagar eller kanske mer. Och min säng saknar jag och min musik och att få vara själv i sitt rum! Det saknar jag just nu.För jag är en sådan person som vill vara själv när jag väljer ensamheten själv. Jag vill kunna bestämma att idag är jag social, eller idag känner jag att jag behöver vara ifred. Det kan jag inte välja nu under semertern när vi har folk runt oss hela tiden. Så jag kommer vara hemma imorrn kväll och på måndag är det gymet som gäller och sen får jag se vem jag träffar. Ska ju åka till landet på tisdag och kommer hem på söndag. Suck jag vill bara ha en ledig vecka hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0