tråkigt!!!!

sitter här och tråkar och trot eller ej men jag längtar tills skolan imorrn( jag är konstig jag vet) men det är så tråkigt att bara sitta hemma och inte ha något att göra. i skolan är man ju iaf social. känner att det hade varit skönt att ha gjort engelskan och transponerat de där jävla ensamble låtarna nu och jag har bara mig skälv att skylla för att jag inte tog hem dem. usch det här blev ett så negativt inlägg känner jag.

fem positiva grejer med igår                                             och idag hittills

vi va ute och käkade mat på restaurang                             sov länge

jag var ledig                                                                    ska bara slappa

jag gjorde historialäxan                                                   inte så klatt ute bara - 6,4

hade sovmorron  

mina ögon sved inte
                                                                               ska till mamma ikväll
                                                                                     
                                                                                       slipper plugga

gick förbi min datalärare( och var nykter denna gång)



kände att listan blev väldigt rörig men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0