stan idag

jaha vad har jag gjort idag då? eftersom jag vet en person som iallafall vill veta så ska jag berätta nu. jag blev väckt klockan nio för vi skulle åka till norrköping sen blev det inte så för brorsan mådde dåligt så då hade jag gått upp i onödan, jag var inte så glad då kan jag tillägga. sen så ringde malin och frågade om jag ville gå på stan så då gjorde vi det. och jg lyckades spendera lite pengar på fika som vanligt. annars köpte jag inget men provade ett par byxor på gina som såg ut som sånna som arabiska män har typ sånna de har i alladin, fråga inte varför jag kan få för mig vad som helst. jag kan iaf säga att jag inte köpte dem.

imorrn blir det att hälsa på farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0