jag beundrar folk som kan skriva bra låtar på svenska.

sitter och försöker skriva en låt. jag vet inte riktigt om den är bra alls men jag har kommit in i någon kreativitets period, eller ngt liknande för jag skrev en låt igår oxå. och den var på engelska och sen skrev jag en senare på svenska. gud det känns som om man måste vara snäppet bättre om man ska skriva på svenska. det är sjukt svårt!!!
har pluggat lite oxå. sådant man måste göra.
sen har jag organiserat upp mina spellistor på spotify oxå, det behövdes!!!





Kommentarer
Postat av: Isabelle

FETTNICE! Måste få se/höra dem någon gång!! :D :D :D

2010-02-09 @ 17:09:18
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0