Yttrandefrihet i all ära, men allt behöver man faktiskt inte säga rakt ut

Hemma för en timme sedan Fyra luciakonserter senare och man är rätt trött måste jag medge. Men kul har vi underbart gäng! Den bästa konserten idag var när vi lussade för "rebecka" som är en typ av kvinnosekt(?) som samlas och disskuterar en massa saker, tror det bara är de själva som egentligen vet vad de sysslar med. Där såg det hur som helst ut som en rättsal i amerikanska filmer. Alla satt där i bänkar och hade på sig blåa västar med brorscher.Sjukt bra akustik i den salen! Sen när vi lussade i grändern tog den bra stämningen slut då några dumhuven yttrade några onödiga kommentarer som "Gud vad pinsama de är och "jag skulle skämas om jag var med där" samt blåste ut några av våra ljus medans vi sjöng. Så himmla onödigt, sånt gör mig så irriterad. Nu väntar sängen ska bli helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0