You wear those shoes, and I will wear that dress

  • Spanskaprov nästa onsdag morron för min del. Missar sovmorronen och får göra provet med den andra gruppen pga lucian. Hade ju varit värre att göra det i januari men jag är otroligt opepp.
  • Hur länge är det egentligen okej att hålla kvar eleverna i skolan? Gick till 17 40 idag och det kändes inte okej. Ska så inte läsa mer körsång efter jul, känns för lockande att sluta 14 20 på onsdagar.
  • ska man ta sig en titt på årets julkalender kanske? Ska tydligen vara lite som greveholm har jag hört, och den var ju ruskigt bra!
  • Lucia imorrn fyra konserter och jag missar geografin matten och samhällen. Inte så bra men sant. Har ju tyvärr matte på morronen också så ingen sovmorron. Och vi ska sjunga på tomtenatta så jag lär väl vara hemma vid 22 30.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0