Tell me when your hear my heart stop, you're the only one who knows

hm... jullov nu då skönt! Känns på ett sätt som att det är jul och på ett annat inte. Jag har julkänsla i mig och lyssnar dagligen på jullåtarna och äter skumtomtat och dricker glögg. Men tiden har gått så fort så det känns så overkligt att det redan är jul igen.

Satte på mig mina jeansleggings förut och kom att tänka på att nu använder inte alls många sådana leggings längre. Själv var det väl första gången detta år. Men jeansleggingsen var helt klart förra årets "alla har det" plagg. Började fundera på vad årets var, och kom fram till att det nog är dr martens skorna. Finns ju övverallt. Skulle själv kunna tänka mig ett par faktiskt men då ska det va med högt skaft, de är finast!


Kommentarer
Postat av: Michael

Kanske inte till jul, men snart!

2010-12-21 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0