Lite hyfs om jag får be!

  1. Två konstiga saker idag

    1 Vi fick lunch på sporthallen idag efter första julkonserten som var på förmiddagen. Hamburgare. Den bestod av bröd, biff och ketchup o senap. Ingen sallad eller någon annan grönsak! Jag blev väldigt förvånad jag menar så dyrt eller krångligt kan det väl inte vara att fixa ett salladsblad till alla?!

    2 Hade sista "företagsgigget" idag med lucian. Var ganska laddade och tänkte att nu ska vi göra det här riktigt galant. Var på odd fellows säkert fjärde gången vi sjöng där. Hur som helst så kom vi dit och skulle sjunga för ett gäng gubbar. Någon sekt. Gick bra tills en av gubbarnas mobil ringer mitt i allt, och vad gör han jo han svarar och börjar prata! Jag blev jätteförvånad, det är väl det sista man gör! Enligt mig finns det tre skaer man kan göra i en sådan situation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0