I want to get it all back

Har ont som faan i svanskotan. Lyckades ju (klantig som jag är, och halt som det också är) ramla och slå mig precis när jag skulle hem från skolan idag. Ramlade på det stället som jag har halkat till på ett antal gånger och därför tänkt att jag kommer garanterat ramla här, och nu har det alltså inträffat. Hoppas värken går över värst är det nog när jag sitter ner.
Lucia imorrn och vi ska även gå och äta årets första julbord. Känns tidigt men det ska bli gott. Henriks kompis hade varit där med sin familj förra helgen och sagt att de inte hade någon julskinka. Hoppas verkligen att det inte stämmer för julskinkan är ju a & o på julbordet ju!
this day's
ps julkalendern är lite sådär  småbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0