I nerver quite got the fact that Beatles split up

Har ätit massor idag. Efter luciarepet och innan själva konserten så åt vi på konsert och kongress( avundas alla engelskaskolan-elever som äter där dagligen) riktigt god lunch och vilket salladsbord! Det var annat än folkungas morrötter. Sedan när jag kom hem hade mamma gjort scones hur gott som helst, måste göra det oftare. Sedan kvällsmat på det. Mums. Att äta är underskattat, synd bara att man inte vill lägga så mycket tid på det när man är stressad.Då är det alltid mat och sömn man drar ner på.

Köpte lite julklappar idag och två bhar och en ring till mig själv. Kände att jag fick bekräftat idag varför jag hater att köpa underkläder och gör det så sällan som möjligt. Stod säkert en halvtimme på H&M och provade två bhar och av och på av och på dra i banden spänna ut spänna in för att sedan ge upp. Bestämme mig för att det var fel på bh:n och inte på mig. Hittade ju som tur var två på cubus på rean sen så nu slipper jag väl hålla på med det där på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0