I got something to do, that must get done

  • Är i chock över mitt resultat på historiaprovet jag menar visst tyckte jag att det hade gått bra, men ett mvg. Hur kunde jag? Detta ligger två på listan över "förvånat bra resultat" överst kommer kemiprovet i sjuan som jag lyckades få endast tre fel på.

 

  • Har mycket i skolan just nu. Spanskaprov imorrn och muntligt i geografin på torsdag + svenska och samhällskunskap.,Detta i kombo med att jag bara har en dag denna vecka som är fri från lussningar.

 

  • Ska gå och äta lunch på hälsofreak imorrn. Har gått förbi där flera gånger och tänkt att jag ska öta där någongång, och imorrn ska det alltså bli av.

 

  • Det är otroligt varmt överallt. Toppen tycker jag , då gör det inget att det är snö ute. Det hör ju ändå december till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0