Det gick så fort när det väl hade börjat

Sista luciakonserten idag. Försov mig och vaknade 12 40 och skulle infinna mig på kulturskolan helst 13 00. Kom något försent med hann med bussen till örtomta kyrka där konserten var. Lite mysig kyrka måste jag säga Örtomta själv är också väldigt litet "alla känner alla" varning. Skulle aldrig bosätta mig där.Känns både skönt och synd att lucian nu är över. Man får ju inte söka om man redan har varit med ett är så det är en engångsgrej, som jag verkligen inte ångrar. Ett minne dör livet! Kommer nog kännas konstigt att inte varje vecka åka och lussa och slita av och på med de där vita linnena och de stora pälsarna som vägde ton. Men just nu 51 konserter senare är det ganska skönt att det är slut.

Imorrn är det klasskampen och jag ser verkligen fram emot att se vår klass bidrag, så mycket som folk har suttit och pratat om det och man har suttit bredvid och inte fattat vad som är så kul. Hoppas det lever upp till mina förväntningar. Nu väntar  val til valbara kurserna och ett varmt bad.

veckans sånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0