Den som väntar på nåt gott...

Nu har jag haft min andra "julafton" med mamma och michael. Så är det när man har skilda föräldrar då får man fira dubbelt, men det gör inte mig något. Jag fick min efterlängtade pippitröja, en ny mobil htc med spotify och fri surf, ett miniatyr luciatåg som minne av "linköpings lucia", en spabehandling , värmetofflor och en bok "här ligger jag och blöder" av Jenny Jägerfeld hon fick agustpriset för den boken i år.  Konstigt att jag kan få så mycket fast jag aldrig önskar mig något:P

Nu ska jag kolla om jag skrev vad jag fick förra året här på bloggen eftersom att ingen minns vad dom gav mig och jag minns inte vad jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0