When I was younger

Sitter och har värsta koffeinkicken någonsin tror jag. Fy!!! Jag kan inte sitta still och vet inte riktigt vad jag ska göra, det bästa vore att hoppa i träningskläderna och springa en runda men eftersom det är min tur att laga mat ikväll så måste jag göra det istället. Och hur ska det gå med detta rastlösa humör.

städade igår och hittade lite gamla dagböcker och "Min egen bok" bok där jag hade skrivit vad jag ville bli när jag blev stor vilka mina hemligheter var, vad jag skulle göra om 10 år etc lite kul att läsa såhär 3-4 år senare när man kan se tillbaka och stundvis skratta och stundvis tycka synd om sitt 14 åriga jag. Hittade även en lista på vad jag har gjort i mitt liv. Kan ju tillägga en del saker på den listan nu om vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0