PUBLICITY SEEKING ROCKERS

Vi ska tydligen till Turkiet nästa sommar. Mamma hade bokat en tvåveckorsresa dit vecka 25-27. trevligt!!! Hade en ovärd skoldag bara en lektion och så kommer alla mina måndagar att se ut. Hoppas att självdisiplinen är så pass bra att man går på den lektionen varje vecka.Åkte till gymet en sväg efter denna skoldag och ska övningsköra sen också. Mjukstart i skolan efter helgen skönt!

helgen ja den var grym. Lördagen och The ark! Sitter och lyssnar på dem och tänker tillbaka med glädje. Det är nog den bästa livekonserten på länge! Vilket drag vilken stämning vilken lycka!!! Hade ont i benen efteråt för att jag hoppade så mycket och vi stod på tredje raden!:) Är så upppeppad för popaganda tack vare The Ark. att jag sen kom till rececentrum och min buss skulle dröja 1.5 h och att jag fick cykla hem det var ingen big deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0