Men vad faan då!

jaha skolan börjar tydligen imorrn. Vad bra att jag har koll känner jag. Jag var bombsäker på att vi skulle börja på tisdag för det gjorde vi ju förra året, så jag går in på folkungas hemsida för att kolla om de hade lagt upp vårt schema men nej. Sen ser jag att det står att vi börjar klockan ett imorrn i aulan. Och jag bara what a fuck! vi ska ju börja på tisdag!!! åh jag trodde att jag skulle vara ledig imorrn med, jag som skulle gå till gymet och njuta av en sista dag av ledighet. Det känns som att jag har blivit bestulen på pengar mitt framför mina ögon. Så snopen är jag. Men tur att jag gick in och kollade hade ju just varit snyggt att börja med att missa den första skoldagen;) Och nu har jag söndagsångest också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0