Man gör inte så i det här landet

Skolstart idag då. Det gick bra, vi var ju bara där i ca två timmar inte ens det. Fick scemat och massa ándra papper. Angående scemat så är jag nöjd. Synd att klaga när man har sovmorron 3 dagar i veckan slutar halv två på fredagar och kanske bara har en lektion på måndagar! Mycket bättre schema än i ettan med andra ord. Dock är jag ändå lite avundsjuk på ettorna som har nollningen kvar! Det började tre nya personer i vår klass idag. Två minns jag namnet på den tredje var helt ny. Dock ingen tiopoängare nån av dem. Massa nya lärare ska vi få också. Och ny spanskagrupp:( jag trivdes i min gamla ju!

Efter skolan blev det spontanfika med Clara och Linnea. Trevligt! Har även kommit ihåg att ta ut penagar till skåpsnyckeln och min punktering på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0