Let's ruin Julie's birthday

Det är så lite tid kvar nu. Man kan nästan ta på det. Jag har lagt fram kläderna på soffan hittat min biljett delat upp vinet( dock har jag ingen 1,5L flaska!) skrivit en packningslista och bestämmt vad jag ska ha på mig på fredag och lämnart in ledighetsansökan! Pepp och ren lycka. Har dock en massa som jag måste fixa innan fredag:

  • ta ut pengar
  • köpa rakblad och raka benen
  • dela upp vinet
  • ställa vinet på kylning
  • bestämma vilken färg jag ska ha på nagellacket
  • måla naglarna
  • packa ner allt
  • ge Lilly packningen
  • köpa svarta strumpbyxor
  • peela kroppen så jag slipper den konstiga ojämna bruna färgen
  • göra historian
  • köpa någon blomma till de vi ska bo hos
  • ladda ipoden
  • bestämma om jag ska dela upp vinet i småflaskor och ha med en på tåget
  • frukost?

nej jag måste skriva om min dröm också som jag hade inatt för den var så knäpp. nytt inlägg om det?...ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0