Jag begär krig mot getingarna

Ska strax gå ut och äta på restaurang med familjen,eller med mamma och Michael i alla fall. Bror min är på fotbollscup. Har jobbat idag och ska göra det imorrn och på söndag också men sen är det färdigjobbat. Undrar bara lite över när jag ska få min lön och hur mycket jag egentligen har lyckats jobba ihop, runt 4000 tror jag, inte fel inte! Övningskörde idag med och det känns på något sätt som att jag kommer ta mitt körkort när jag har åldern inne riktigt nice!

nya band till popaganda såg jag igår. Det där bandet First aid kit var ju riktigt bra och de andra har jag inte lyssnat så mkt på men det kanske är dags att på allvar börja lära sig lite texter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0